Dominikana

DOMINIKANA W TYDZIEŃ

MAPA Z WAŻNYMI OBIEKTAMI

RAMOWY PLAN WYJAZDU

1. DZIEŃ 1 | 17/03/2018 – Sb
    Lotnisko Warszawa (lot czarterowy TUI) →  po 12 godz. 15 min. lądujemy na międzynarodowych lotnisku w Punta Cana na wschodzie wsypy → korzystając z transferu hotelowego (25 USD) jedziemy do Bavaro.

DZIEŃ 2 | ​​18/03/2018 – Nd​
    Bavaro (autobus Bavaro Express 400 DOP) → jedziemy około 3 godz. do stolicy Dominikany Santo Domingo. Zwiedzamy miasto.​

DZIEŃ 3 | 19/03/2018 – Pn
    Santo Domingo → jedziemy 2 godz. 15 min. do Las Terrenas (autobus 375 DOP) – miasteczko na półwyspie Samana (północna Dominikana).

DZIEŃ 4 | 20/03/2018 – Wt
    Całodniowa wycieczka z lokalną agencją turystyczną – Park Narodowy Los Haitises (m.in. jaskinie, lasy mangrowe, obserwacja ptaków).

DZIEŃ 5 | 21/03/2018 – Śr
    Samodzielny trekking do wodospadu – Salto El Limon.

DZIEŃ 6 | 22/03/2018 – Cz
    Całodniowa wycieczka z lokalną agencją turystyczną – najpiękniejsze rajskie plaże Dominikany (Playa Rincon, Playa Madame, Playa Las Galeras, Playa Fronton).

DZIEŃ 7 | 23/03/2018 – Pt
    Powrót autobusami na wschodnie wybrzeże: Las Terrenas Santo Domingo Higuey Bavaro.

DZIEŃ 8 | 24/03/2018 Sb
    Bavaro
    (taxi 30 USD) → lotnisko Punta Cana (czarter TUI) → Warszawa.

DO POBRANIA

CZEŚĆ!

Z tej strony Paulina, zakochana w świecie i podróżowaniu, wielbicielka psychologiczno-egzystencjalnej analizy oraz szeroko pojętego planowania. Geolożka niepracująca w zawodzie, która robiąc tę stronę daje upust swoim informatycznym skłonnościom.

Witam Cię serdecznie na mojej małej planecie, która powstała m.in. w celu zgromadzenia i uporządkowania bardzo szczegółowych harmonogramów podróży, które przygotowałam na przestrzeni ostatnich lat. Każdy plan przetestowałam na własnej skórze i nigdy się na nim nie zawiodłam. Śmiało! Rozejrzyj się u mnie, a może jakimś wpisem pomogę Ci w organizacji podróży. Pakuj plecak i w drogę, świat czeka!  ► więcej o mnie